Support


Webtec Support er lige så unik som de produkter vi laver.

Forstil dig en support som bliver skræddersyet til Dine behov. Vil du eksempelvis have 24 timers support 7 dage om ugen ? Det klare vi !

Vil du hellere have support i almindelige erhvervsåbningstider ? Det klare vi også !

Om du så helst vil afregne pr. supporttime, så kan vi også det ! Og du bestemmer selv om supporten skal være pr. telefon, internet eller personligt besøg. Alt kan lade sig gøre !

Skulle du i løbet af supportaftalens periode ønske at lave aftalen om ? Alt hvad det kræver er en opringning til salgsafdelingen !

 


 

  • Kontakt support:
  • Telefon: 70 26 56 26

    Email: support@webtec.dk

    Yderligere support kun i forbindelse service aftale, jvf. serviceaftalens bestemmelser.


    Webtec Remote Support

    Tryk på knappen herover for at starte “remote support” – Kun efter aftale med en teknikker.

    Din IP adresse logges i tilfælde af misbrug.